Scooge effect

 2010.12.02. 18:44

A történelem ismétli magát. Az előrejelzés szerint az elkövetkezendő 3 hétben a szokásoshoz hasonló szociális front vonul át a családomon. Szerettem mindig a telet, de valahogy sohasem a Karácsony miatt, inkább a síelés, a hógolyózás, a korizás, a meleg teák maradtak meg bennem. Hát ez most is így néz majd ki. Vagyis nem, mert bővült az életem, vele szívem, lelkem és boldogságból is több van ! Szóval vágok elébe, és tudom, hogy jobb lesz mint valaha.... Emlékszem kb. tizenvalahány éves lehettem, és fájt a hasam, anyu beadta az ágyamba a kis tévét. Minden volt benne, rádió, magnó, és tv. Nagyon szerettem, 2-3 adót lehetett vele nézni, egyik az RTL a másik a FIX TV volt, a többi pedig változó volt. Nagyon szerettem a készüléket, mert csak annyi szórakozásom lehetett az ágyban betegen, míg mindenki kint játszott :/ És a lenti videót akkor láttam először és utoljára. Mikor elénekeltem otthon, leszidtak, hogy miért énekelek ilyeneket, mert ez csúnya. Na de már szabad, és most csak azért is megtaláltam és kirakom !

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr472488997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása