Élet, frissítve ma :P

 2010.11.18. 16:07

Juhuuu, megint pörgök. Rájöttem, hogy bio happy vagyok, mert a nap mindig földob, meg a ragyogó dolgok ( pld egy szép szempár). Tegnap szerintem nagy égés volt a darab, meg úgy komolyabban nem is csináltam semmit. Egész nap csak lustultam. Ma meg na ja, beindult minden. Megcsináltam a faliújságot, túléltem a faktot, és megtettem az első lépést a rendcsinálás felé. Dumci, látszik, hogy számít rám, majd nyílt napon, és majd elmegyünk sokan az Operába megint. Az opera nem az én műfajom, de tudom értékelni ( általában Wagnert, Offenbachot, stb..) és ha meg ingyen van a jó. De a legjobb, hogy találkozhatok a Szerelmemmel, ami mindent megér. Itt egy klipp neked Drágám, majd fejtsd meg a szövegét, hogy miről szól <3

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr952457152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása