Eljön a perc

 2010.11.04. 13:19

Nehezek az idős emberek. Lehet, hogy azért, mert nem bírják fölfogni, hogy a világ továbbment, őket meg viszont otthagyta a megállóban. De féléve nem lehet fölfogni, hogy csak fehér ingem van ! Erre persze mit mondanak ? Miért nincs neked fehér inged ?

Aztán tegnap felajánlottam, hogy majd ÉN bevásárolok. Csodálkoztam is, hogy alig volt valami 10 dolog a listán. Na tessék, ma meg megszökött, és vett 3kg mosóport, és vagy 3x annyi dolgot ! Sajna megint nem képes belátni semmit. És ebben az a legrosszabb, hogy mikor az ember a javát akarja, akkor is csak azt veszi észre, hogy mit csinálunk máshogy (jobban mint ő), és ez fáj neki :(

Kiborultam.... De jobban vagyok .... Határozottabban... Most meg kalandra fel ! Mert nagyon kell vásárolni pár dolgot ! És nincs idő !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr642423017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása