2 nap Nozi Áú

 2010.10.12. 20:44

Tegnap hatalmasan királyságos napocskám volt. A lényege az volt, hogy nyertünk 14-2re illetve 8-1re. A rossz a dologban, hogy egyik srác befaltolt, hogy a fejem és az orrom bánta. És pár percig nagyon K.O. voltam, és úgy volt, hogy lehet eltört az orrom. Utána megnyugodtam, hogy maximum a porc. 3 ember orrturkálása, az internet, meg az egyik leendő mentős ismerősöm szava kellett ahhoz, hogy módosítsam álláspontom a zúzódásra. De ha még piszkálgatom, úgy kellemesen érzem, hogy még pihentetni kell az influenza előtt :D

Ma meg megint semmi hasznos nem volt a nap alatt. Tesin futottam, egy 2.34-es 800-at, ami a legjobb volt az osztályban, de tudom, hogy sokkal többre vagyok képes. Délután magyar meccset néztünk, ahol az utolsó percben de nyertünk :D Most meg sok dolgom van... Elkezdtem fölszámolni a kupit, webet szerkeszteni, stb...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr492366570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása