Veni veni veni

 2010.08.31. 23:02

Esős nap reggelén, fájó búcsút vettem Budapesttől, és leköltöztem megint Egom citybe. Nem bírtam sokáig, mert otthon hagytam a gépemet, meg a vele járó sok dolgot.... Szóval ismét Pesten voltam, majd visszafele késett a buszom, mert baleset volt Vörösváron...
Nagyon jó látni a régi arcokat, és hallgatni a gázabbnál vészesen durvább történeteket... Majd meglátogatni a Coopot, ahol szegény Anitám ül a kasszában... Neki sem volt jó nyara... 

Ha valaki azt mondta anno, hogy azért nem jönnek össze a dolgok, mert nem a megfelelő eszközzel próbálom, akkor általában mosolyogtam... De rájöttem, hogy az előítéleteim rosszak, vagyis csak rosszak lehetnek... Példának jeléül, 3 nap alatt teljesen megváltozott a véleményem a "húú, basszus ez is csak egy"-ből, az "azta, ilyen nincs ! dejóó"-ba

Közben pedig a holnapomat várom, amikor remélhetőleg sokkal okosabb leszek :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr902263149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása