Reggel úgy keltem fel, hogy nem hagyom a balszerencsém érvényesülni. Ehhez először választottam egy szerencse érmét 1948-ból. Eleinte sokat vacilláltam Petőfi és Széchenyi közt, de a végén Sanya nyert.

Aztán eldöntöttem, hogy az életvitelemen is változtatni fogok. Áthelyeztetem magamat délelőtti műszakba, és a maradék stresszfaktort is kiiktatom az életemből. Ennek hatására tegnap a buszt is elértem. De például az egyik kollégámat berendelték szombatra is :D Sajnálom, mert jó fej és moziba ment volna a barátnőjével, de átpasszolta volna a jegyeket (cserébe, 4 óráért :D ). Én meg kaptam az alkalmon, majd valahogy azt szűrtem le (meg engem sem érdekelt annyira a kutyák és macskák), hogy ne, szóval most egy (a sokból )primitív ember mehet moziba :D

Hogy sokat unatkoztam a neten találtam egy vidit, aminek a klipje nagyon megtetszett. A kedvencem a végén az elefánt :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr162218464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása