Miért üldöz ....

 2010.08.12. 10:13

Már lassan egy hete, pontosabban péntek óta üldöz a szerencsétlenség. Már robbant le velem metró, busz, borult le csomagtorony (tegnap is vagy 50 csomaggal!!! és 4 belőle kill :( ), áztam már el 3x is egy nap, esett már szét a kezemen ketrec, kutyaként is kezeltek (a nagyim !!! tegnap), az már csak hab a tortán, hogy elvágtam a kezemet, mindennap lekésem a buszt...

Na de vissza a tegnaphoz. Elrángattam a mamit a dokihoz, de sajna jöttek a pofára esések :D Először nem voltunk bejelentve, vagy hogy időközben kinőtt a nagyim bal dobhártyája ( :D ), vagy hogy olyan kombinatív vizsgálatot hajtott végre a doki amit mami nem akart teljesíteni ! (becsukott szemmel megy, megáll, fordul, megy, BECSUKOTT SZEMMEL!!! Akkor előről.....) Eredmény, hogy jobbra kitér :P A lényeg, hogy még dif. diagnózist is váltottam a dokival, aki ezt nagyon értékelte (és csodálkozott, hogy vágom a bioszt), de ez maminak nagyon betett..... (bár aki koponya CT-vel megy fül-orr-g.hez :( )

Aztán nagyon be volt sértődve rám... És rám parancsolt, hogy nem mehetek be vele a CBA-ba... na de ez milyen már ??? Ő van rosszul, neki nem szabad cipekedni...

Majd a munkahelyemen beszélgettem a legnormálisabb arccal, és rákérdezett, hogy van a barátnőm ? (na itt megint megmozdult valami bennem) De nincs barátnőm :( Jaa.. akkor az a lány aki rosszul van a melegben ? (régebben kb 1 hónappal ezelőtt beszélgettünk a meleg hátrányairól, és akkor feljött Maci is, de nem úgy mint ... ) De jól esett, hogy érdeklődik iránta, és én csak annyit tudtam mondani, hogy vasárnap még jól nézett ki .

Este változatosság kedvéért lekéstem a buszt. Kikaptak a magyarok...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr442216398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása