Akarsz rossz lenni ?

 2010.08.06. 10:17

Tegnap nagy dir-dúrral keltem. Anyu megváltoztatta a programom. De stop ! Anyu nem.. erről nem volt szó, ehhez még reggel van. Szóval maradtam otthon, majd dél környékén lenéztem a fradiba, ahol találkoztam Baloghgal és kiváltottam a szurkolói kártyámat. Ismételten egy maffiózó kép rólam. Imádom... De ha már vagy 16, akkor a photoshoppot kezelje jól :S

Majd irány az Őrs és visszaszerezni a pékdrájvom :D Háát.. na ja.... Aztán felbukkant egy ismerős arc. Nem tudom, hogy mennyire lehetett meglepődve, de kapásból hozzám vágta, hogy én pesti vagyok ? Úgy nézett, hogy azért már megérte felkelnem... Majd valahogyan sikerült 2 órát eltökölnöm a munkáig...

Ittam kb 7-8 között egy kávét, és az kilőtt vagy 1ig... Alig bírtam elaludni, bár lehet ebben más is közrejátszott. De lényeg, hogy nyert az ETO !!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr142202995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása