Nincs megállás

 2010.07.15. 10:32

Nagyon vicces, regisztráltam a spanyol facebookra, és tetszik. És sokat lehet játszani rajta, de a malacos íjjászban és a sakkban verhetetlen vagyok. Dög meleg volt tegnap, ami a munkahelyemen is tapasztalható volt ( de jó ezt mondani), bár picit necces volt időben odaérni. Viszont végre tudtam beszélni Macival, és olyan jó hogy valakivel így lehet beszélni. Annyira odavagyok érte, csak tehetetlen, mivel elátkozott királylányként a gonosz nyár fogságában van, és várja a hős őszt, hogy megmentse. Én meg nem vagyok évszak :(

Mennyi az esélye annak, hogy Budapesten kétszer összefutok 3 napon belül ugyanazzal a csövessel ?? És annak, hogy egy ismeretlen lányt is megtalálok spontán a 2 millió emberből, aki visszajelölt, hogy randizna velem ?

Este megint nem hagyott aludni a kismacska, sőt most reggel sem. De már nem csak én próbálkozom a megmentésével, hanem mások is. A 112 (a gyengébbek kedvéért a segélyhívó) pedig tehetetlen :(

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr832152982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása