A Munka Napja

 2010.07.14. 11:19

 Ez a nap is eljött... Tegnap kb 3ig otthon lazultam, majd irány a világ vége, azaz a XV. ker. Katasztrófa kijutni oda, de sikerül ( am 12 km-re van otthonról). A srácok korrektek, és van meló rendesen. Folyamatosan jönnek az autók, és válogatni kell 1000rel.  Az első két óra még nyugis, de utána befutnak a épitészeti cégek kamionjai, és azokon van minden, ami nagy és nehéz. Ki az a barom, aki cementet rendel, és futár viszi ki ?? Szóval lécci ne rendeljetek csomagot, és ne is küldjetek, mert nem éri meg. Inkább a személyes kontaktus :D

Szóval munka után a Blaha és a Jászai között elfogyasztottam 2L ásványvizet. Én is néztem :D Majd este net és telefonok (jah, megjegyzem anyunak megint sikerült levernie az enyémet). Mikor már aludni akartam, egy kismacska nem hagyott. Bemászott a parkoló autók alvázába, és sokkos hangon nyávogott. Fél 3-ig bírtam a csalogatással, majd feladtam. De álmomban is kísértett. 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr92150990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása