Tegnap sikeresen hazajöttem. Végre kipihenhetem a "pihenést" . Úgy álltam hozzá a dolgokhoz, hogy nincs több Ember (hát jól benéztem, ma reggel speckó futottam és osztotta az észt !), valamint megyek egy állat street football-ra :D Megsúgom, ebből sem lett semmi :( 

Anyu elutazott, ezért már tegnap  elhatároztam mit fogok tenni. Pihenni és utazni :D (Valahogy tuti nem vagyok norma... Szabadidőben utazni ?? ) Szóval jah... 
Sajna a nyárnak is meg van a baja, pld az, hogy Mami (nagyim) mindig rosszul van. De nem hallgat rám... És szegény Maci sincs valami szuperül, sőt már a tüzet sem láthatja :( Bárcsak valahogy feldobhatnám....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr272142453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása