TE figyíííí, DEUM !

 2010.06.12. 23:01

Nem hittem volna, de újra, megint, ismét eljött a hálaadás napja. Hálát adtunk, hogy szaporodhattunk, gyarapodhattunk, bővelkedhettünk és bla-bla-bla. Most királynak érzem magam, de hiányzott az igazi évvégi hajtás... Összességében idén minden dolog szép és jó volt, kivéve ami nem. Voltak megint sportversenyek (kisebb sikerekkel), és nők is (itt mondhatunk számtanilag többet). Programok tuti, mivel 187 !!!! órán nem vettem részt (meg amit nem írtak be), ezzel rekordot állítottam be, de sajna csak az osztályban, mivel a sulis 280 fölött volt.

Javítottam a fontos tantárgyakból, illetve a művészetek területén is szerintem sikerült maradandót alkotnom. Olyan jól esik az embernek, ha dicsérik a művét (de egyben gáz is, hogy adnia kell a szerényet...).

Szóval terveim a nyárra fontossági sorrendben:

-barátleány (komoly kapcsolat, mert engem....)

-Strandröpi (OB, illetve párkányi)

-Egy pad beszerzése a temetőbe (mert be akarom mutatni, hogy ki a legény a gáton :D )

-Munkavállalás, ezt az előző ponttal indokolnám :D

-Augusztus 20. nap eltöltése haverokkal

-és minimális hidegkiránydulás (cooltura) is kéne.....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr332077274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása