Gyerekek! A jégkorszak nem csak úgy jön, az itt van 2012 december 21-én ! Tudjátok a távoli bolygókon a szuperviharok cikáznak, na úgy fog jönni a jégkorszak ! Nem halsz meg, csak lefagysz /bogyószedés közben mint Ötzi / de mielőtt lefagynál megfulladsz. Érted gyerekek. A maják megmondták, őket is 5200 éve a krokodil vitte el. Majd felírták a táblákra. Én is láttam ám !

Ezt megelőzően volt bent a pszichomanus, akit kb a sárgaföldig döngöltem. De szexualitásom akár egy forrócsoki, és olyan aranyos vagyok mint egy nyúl... Többet nem töltök ki ilyen teszteket. Az utolsó magyar fakultációt a város egyik új reprezentatív helyén töltöttük, ahol kedves tanárom meghívott mindenkit egy beszélgetésre (és forrócsokira :P )

És örülök, hogy sokan olvasgatják a blogom, és az benne a szép, hogy megmondom a frankót. Pld a trackback nem egyenlő egy mezei linkkel . A gyengébbek kedvéért ha ráklik akkor gyün az infó.... :A

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr972054821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása