Ooooh Ooooh

 2010.05.17. 22:49

Ma két dolog nem volt szép. Az olasz és az idő ! De nagyon boldog vagyok, mert szerintem jó bioszt írtam, illetve nyertünk a bajnokin, 6:2-re így miénk a 4. hely ! Ami azért jó,mert egy helyet javítottunk az őszhöz képest :P Sajnos a meccs azzal kezdődött, hogy elbambultam, és bekaptam egy potyagólt :( De ettől lett izgi. 4 góllal kellett nyerni, és hála Robinak sikerült is.

Amúgy meg megtudtam az angolom eredményét, és most örül a szám :P Holnap asszem jó verset fogok írni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr692011607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása