Bajnokavatás....

 2010.05.16. 20:57

Holnap lesz a nagy nap. A nap mikor megküzdünk a városi bajnokságban a 4. helyért, amiért 4 góllal kéne nyernünk. De ma ismét bajnok a Barca, az Inter . Esik az eső. Csúnya idő van. Megvan a Kids beosztás. Még agyalni kell rajta. Holnap BIOSZ tz... Szeretek élni. Mondtam már, hogy anyu nyert egy Samsung Corby-t ? Bazz. És tuti nem adja nekem. De ő tök béna. Most csak az irigység beszél belőlem :P 

De picit boldog vagyok. Gondolom mindenkivel előfordult az, hogy tetszik valaki, de semmi esély rá, hogy összejönnek. Na én is ebben az álomvilágban vagyok már vagy 4 éve :P Hát jah... És annál fájóbb, minél közelebb kerül hozzám. Asszem keresek neki egy nevet. Megvan. Legyen Hangoska :P

Szóval remélem Hangoskám, egyszer majd elolvasod....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr792008287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása