Nap van a szívekben

 2010.05.06. 22:09

Nagyon régóta vártam ezt az estét. Tudom régen írtam blogot, de meg volt rá az okom. Angol érettségire készültem, amit ma meg is írtam. Remélem jól sikerült, de tudom, hogy bőven hibáztam :( de attól még az ötöske beleférne...

Aztán este elmentünk pizzázni, de ezúttal kollektívan az egész csapat. Azért 30 pizza megcsinálása nem semmi. Majd itt az este, elragad árnya.

De boldog vagyok, és nekilátok tanulni... Olyan jó...

Már csak a nagy Ő kéne...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr721980249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása