Március idusa

 2010.04.23. 20:24

Ismét van két levegővételnyi időm... Szóval büszkén jelentem tegnap Föld világnapja volt, cserébe én pedig kitakarítottam !!!! Nagy szó, nagy ember nagy tett, kb így lehetne jellemezni....

Aztán matekból is kezdem összekapni magamat, írtam egy 5öst, de sajna ez csak cetli... Na lássuk mi van még a kalapban...

Ma elmentem a Coop-ba és mikor a pénztárnál vagyok Anita megkérdezi:

-Kérsz még valamit Zsolti ?

-Köszi nem....ööö....kávét is főzöl ?

(3 mp néma bambulás)

-Nem, mert?

-Látom nem csak én vagyok fáradt !

 

Az ÉN vers anyukámnak megy, aztán vonja le amit akar belőle... Bomba sikert aratott a sulis színdarab premiere! Csak még mindig előjönnek.... na jó ezt most hagyjuk... Szóval happy vagyok és csak úgy cikáznak a gondolataim :P

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr421946484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása