Megkönnyebbültem

 2010.04.13. 22:09

 Végre leírom a jót is .... Tegnap nem kaptam gólt a városi bajnokságon !!!! Ez hihetetlen... Itt a link, amit szintén én csinálok : http://frankafc.uw.hu 

Majd előadtam Musztafa Kemalt fakton, és beszámolóztam a török utamról....

Készülök az angol osztályzóvizsgámra, közben minden este színdarab....

Véget vetettem egy erőltetett rajongói kapcsolatnak... Tudom, hogy csak ő szeretett, én meg reménykedtem, hogy majd beleszeretek... De eltelt az idő, és nem akartam tovább húzni... Most borzadok magamtól, de aki fontos, az tudom hogy mögöttem áll...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr1001919188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása