Kárjelentés

 2010.03.31. 20:55

 Hát nap végére már csak 6an voltunk... És írtunk angolból.

De tesin pld. játszottunk : játék neve : Nagypofájú vs. osztály... Menekülj ha eltalál a labda... Én nekem tetszett.. csak mindig partizán voltam...

Tolták 3 nappal Angliát, ez totális csőd nekem... Mert egy csomó dolgot nem vettem volna... Na mind1.. Aztán megint ott hagytam sok mindent Egom cityben... Most van 2 napom... Nagyit kéne vizitálni... Még pipa rám... De húsvét van... Jéé van már két csokitojásom... Igaz tejmassza, kék és zöld, és menzás... Most csak attól félek be ne nyúlják a lelkigyakorlatosok a hálómból... 2 éve a bibliám tűnt el. Milyen már bibliát lopni ?? Nem tud olvasni ?? Bele volt írva a nevem... A legrosszabb, hogy benne volt sok jegyzet és emlék cucc is...

Most meg D beadandóján gürizek...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr701885178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása