Nyerhetetlen a Bányász

 2010.03.20. 20:47

Sokáig töprengtem azon, hogy a a veretlennek mi az éllentétje, és a nyerhetetlen mellett voksoltam. Eto cityben voltunk... Kikaptunk... 2 szer ismét... Nem volt csere... Én felmostam... És ez már 8/0 :( Kész.... Mikor lesz már jobb ?? Az a legnagyobb baj, hogy ez fejben dől el, de nem az enyémben...

Na mindegy, legalább visszafelé útba vettem a Lidlt és beraktároztam egy picit... És időben visszaértem a lelki programra, ahol megnéztünk egy filmet a templomban !!!!

Van egy ország, aki szembe megy zenei vonalon is a Nagy AMCSIKKAL... Sajna még ez nem a mi kis HAZÁNK, de remélem eljön az idő... Szóval itt a HAMMA ! Egyszerűen hűvös ( értsd: cool)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr141855387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása