Tudtam, hogy várni fognak rám... De biztos ami biztos, nem az anyu volt (miért is lett volna ?? ) De annál jobb... Ott volt a kisangyalkám <3 Majd egy rögtönzött élménybeszámoló Törökországról. A csomagokat otthon ledobtam, és a további időmet a fellegekben töltöttem... Hol a westendben hol az esőben futva, hol a mamutban, hol egy asztalnál pálcikákkal szórakozva :D Az álomnak egy vonat sípoló hangja vetett véget, majd egy horizonton spontán zsugorodó vonat képében elreppent...

Jött az este, mikor megkaptam a magamét... Miért csaptam be az ajtót ? Miért mentem el ? Szőke? Barna? Tudom-e hogy milyen a jó alak ? Miért nem reggel megyek vissza ? Na ez enyhén kicsapta a biztosítékot... és a végén ő vágta le a telefont...

Majd picit rosszul lettem... vagy már voltam.. na mind1 és lefeküdtem csicsikálni... 
 

Ma vissza egom citybe, ahol 1 hét alatt minden a feje tetejére állt :P De vigasztalásként találtam egy régi kedvencet, akusztikusan :P

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr861839948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása