Szia, ezt benézted !

 2010.03.05. 22:20

 Egész nap megint rohanás volt... De azért egy picit pihentem... Annyi mindennel van tele a fejem... Jesszus, holnap holnap van... Félek, vagyis nem, nem tudom, lehet, hogy csak a térdemet érzem...

Szegény Erikem... Most én mondhatom neki, amit ő mondott mindig nekem... Érzem nagyon poén érzés... A legszebb öröm a káröröm, mert abban nincs irigység... De hát kérem szépen, lehet hogy egy konzervatív srác vagyok, szemben a mai modern férfiakkal, de azért már a két A/4-es emil a csak szakmai életrajzzal, háát hogy is mondjam, nem a legjobb módszer, hogy felszedjünk egy pasit, pláne nem egy puccos csacsit :D Szóval ezt

B E N É Z T E D ! ! !

De hát ilyen az élet, mert tudod, nem számít duplának a nagy mell és fenék, pláne ha szőke a nő . Ha kb meg sem tud szólalni... Szóval lehet, hogy a kicsivel kéne kezdeni... Na látom már megint én osztom az észt... Tuti agyamra ment a színdarab... annyi cécó a semmiért.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr651812684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása