Szerintem...

 2010.02.27. 21:21

 Vigyázz ez hosszú lesz, vagyis úgy sejtem... (anyu be, el sem olvastad a könyvedet ! Ilyen vagy ! pedig igazán lövése sincs mit csináltam)

Szóval azt leszámítva hogy úgy eszméltem fel, hogy be vagyok zárva, és hogy hol a kulcs, azt leszámítva minden csodaszép lett. Mesés (nem tudtam, hogy ilyen szó is van a szótáramban) napom volt, rég nem éreztem ilyen jól magam (mondjuk az elmúlt 5 évben soha...) Ha így folytatom, akkor kelleni fog a maradék papírzsepi :D Ebben közrejátszott, hogy ugyan nehezen is de sikerült megtalálni egy nagyon jó forrócsokis helyet (igaz nagyon messze van, meg néha ellepi egy PHG-s klán, de ez van). Valamint a napsütésben való random séta, ami alapjában nem nagy szó, de ebből sem volt részem vagy..... nemtom, szóval jó rég óta :D Ami nagyoon furi, hogy még meg is hívtak a Mekibe, ami nagyon váratlanul ért. De legalább szórakoztam egyet egy kis sóval és borssal.

És most arra várok hogy valaki kimondja azt a b-s kifejezést, amit én mondogatok kegyetlenül mindenkinek (kivéve erik, pls mond ki !!!!) És az a vicc, hogy megint bejött a zsíros kenyér effekt, de most máshogy.... mondjuk oliva olajjal :P 

Mostmeg olyanjófejkisfiúcskájavagyokanyukámnak hogy megkeresem azokat a zenéket amikre táncolt.... hihetetlen :(

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr551795724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása