Egyél cápát, légy cápa !

 2010.02.18. 22:27

 Első két óra Ady verselemzés... Király... sikerült jót választanom. És emlékül Bujtor mesternek itt egy videó :

Az utolsó két órám és a magyar fakt elmaradt, mivel munka ebédre mentem fel Pestre a stábbal a Király utcai Trófeába. Svédasztal, amennyi belefér... Teliettem magam 2,5 óra alatt... Volt sushi, naphal, cápa, 5 féle pulyka, végtelen saláta, köret, hortobágyi húsos palacsinta, najó szerintem hagyom, mert még átfolyik a nyálad a monitoron :D ...

Majd vissza kellett utazni 5re egom citybe, mert jött a bíboros, személyesen Peter Forest, és mindenkinek ki kellett magát rittyenteni... Nem feltűnő, mindenki öltönyben, kifagyva, én meg a só meleg, messze rikító sárga kabátomban...

Böngésztem a youtubon, és ezen megakadtam:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr141771877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása