3 macska

 2010.02.10. 22:32

Reggel úgy ébredtem hogy férfi lettem, mat'kot tanultemtem, mat'kot tanultemtem.... Minden jól mentemtem, jól mentemtem... Csak picit számoltamtam félre, fele helyett harmadére :P

Majd tesin megint partizán... Infón pes... Fizkán tz... Angolon semmi :D Csak egy vicc :

10 éves érettségi találkozón:

-Hova menjünk piálni ?

- A 3 macskába, mert ott jók a nők !

 

A 20 éves érettségi találkozón:

-Hova menjünk piálni ?

- A 3 macskába, mert ott jó a sör !

A 30 éves érettségi találkozón:

-Hova menjünk piálni ?

- A 3 macskába, mert ott van diabetikus sör !

 

A 40 éves érettségi találkozón:

-Hova menjünk piálni ?

- A 3 macskába, mert ott még nem voltunk !

Szerintem nagyon LOL, vagy hogy a rákba is mondják ma....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr151747988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása