Miért jó ??

 2010.01.27. 23:02

Sokat gondolkoztam ma is sok dolgon... És mint tudjuk, ez megárt... De volt egy vicces fizika órám, ahol a tanár egy tákolt kütyüvel eljátszotta a Für Elise-t. Beadtam a jelentkezést az érettségire, voltam röpiedzésen . Majd kiderült hogy nagyon barom vagyok... Egy arrongáns alakot akartam törölni msn-ről, de a tapipaddal mellékaptam, és pont az ellenkezője ment végbe. Vagyis V.U.P. helyett V.I.P.-et töröltem... És a legrosszabb ebben, hogy még hiányoltam is, és ha nem szórakoztam volna a beállításokkal... Hát lehet, hogy rosszabb lett volna a helyzet... És mível tudom, hogy vizuális típus, így már régóta ki akartam próbálni, hogy: "Esdeklek a bocsánatodért! Nem akartam, hidd el, többé nem fordul elő soha!". Na kb ezt mondja mindenki... Találjunk ki valami egyedit...(korog a gyomrom :P ) Szóval annyira hiányzol, mint egy rendes vacsora! (tudjátok nem a gyertyafényes meghitt esete vagyok, de egyszer valamikor ki kell próbálni)... 

Na innentől látszik, hogy meghibbantam, mert ha nem mondtam volna, akkor rá sem jött volna... Én tök hülye vagyok... Bár a keresztanyám mindig azt mondja: " A tudás ott kezdődik, hogy tudjuk, hogy nem tudunk semmit..." Vajon ez más dolgokban is így van ??

Najó jóból is megárt a sok, vagy rosszból ? Hagyjuk.....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr561707930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása