Itt az idő

 2010.01.10. 22:57

 Eljött, sőt már lassan el is múlt a mai nap.... És jól tudom hogy el kéne kezdenem hajtani a jegyekért, vagyis azt eddig tettem, de tudjátok hogy van ez, sosem azt nézik amit tudsz, hanem inkább azt amit nem.... A legfontosabb tantárgyaimból sem tündöklök, ami kissé nagyon zavar, erre csak egy lapáttal tesz rá kedves családom :S .... Állandóan olyan elvárásoknak kell megfelelnie az embernek, ami szinte lehetetlen .... Nem nézik, sőt nem is tudnák felfogni igenis mennyi munka áll egyes dolgok mögött, amit egy front vagy egy gyakorló tanár nem úgy értékel ahogy azt illik... De erről ennyit, próbálok most nem ezekre a dolgokra összpontosítani....

Ma nem történt semmi izgi..... Tanultam, vagyis csináltam a dogám (még kell 14 oldal ), és nagyon elegem van már... Beszéltem nagyimmal, de ezt már kb. kifejtettem előbb... Nem beszéltem egyéb olyan emberekkel akik színt varázsolnak az életemben... Bevásároltam a Tescóban, de majdnem mindent meg is ettem azóta, mert rossz volt az ebéd és a vacsi... És most pld. rohadtul hiányzik egy ölelés......... Csak úgy......... hmmmmm   (sóhaj, méghozzá elég nagy) 

Est=van :(

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr681662569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása