A Futsal egy olyan sport, hogy a naiv nézők szerint foci. Igaz, hogy 11 ember helyett csak 5-en játsszák, teremben, kisebb labdával és tök más szabályok vannak. De lábbal labdával a kapuba kell találni. Najó én dobhatom is (kapus vagyok :B). Szóval melegítés közben Peti csak megküldte a labdát, ami tök kemény és nehéz (eredeti adi futsal) és telitalálata a bal kezemet, valahogy a hüvelykujjam bánta. A körmöm alatt bevérzett, és rohadtul fájt, és fáj még most is. Egyből rohantam az öltözőbe és az egész dezodoromat ráfújtam fagyasztás gyanánt. Majd egy döntetlen, nyereség, és vesztés után elégedetten nyugtáztam két tényt. Az egyik, hogy tovább jutottunk, a másik hogy jól védtem ( igaz volt egy komolyabb gól). De egyszer meccs közben becsúszott megint az a Peti, és azóta a jobb térdem is fáj. Szörnyű....

Estig próbáltam pihengetni... Majd megint msn-en rámírtak, és közölték velem, hogy mekkora egy barom vagyok : hogy tépem magam x miatt (közben meg nagyon nem),meg hogy miért írok blogot ( ha nem írnék akkor nem olvasnád most :D ). Erre picit olyan állapotba kerültem. Majd Robesszal pes, de közben rámírt x is. Na a poén, hogy olvasta a blogom... És akkor most mivan ? Ez jó ? Mit akart mondani ??

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr771589434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása