5. Hugo ( boss )

 2009.11.30. 22:46

Avagy mi van ha  félreolvassuk a kötelező olvasmány szerzőjét. Vicces story, nem mondom ki melyik haverommal történt, de sikerült V. Hugo-t, 5. Hugónak olvasnia. Szegény Viktor ha ezt látná, forogna sírjában, de nem csak ő, hanem ma a padtársam is nagyot alkotott. Művészetek doga van, és Segítséget kér tőlem valamiben, az már lényegtelen, majd megpillantok egy nevet a dogáján : CSÍK SÁNDOR. Azt hittem lefordulok helyben a padból... Ennyire SÍKhülye nem lehet valaki....

Tervezem a hetem, ma fél meccset játszottam fociban, hagytam kapus kollégámat is védeni, hát hogy is mondjam... Nem volt valami nagy teljesítménye a csapatomnak. Kikaptunk, de én nem kaptam gólt...

Majd comeniuson elvállaltam egy film készítését hétfőre, ami felér egy öngyilkossággal. De segít Jimmy is, és vele mindig jókat forgattunk :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr1001565202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hinata 2009.12.01. 17:15:46

Gratulálok osztálytársadnak ezért az 5. Hugo-ért :D asszem van valami hasonló rendőrös vicc... nekem egyszer a be scannelt szöveget a Word félreértelmezte, és Brandenburgi Katalin helyett "J12v6 Katalin" lett, máig nem értem hogy hozta össze, de jót nevettem rajta! :D

Sunboy 2009.12.01. 22:52:20

@Hinata: Van nálam egy Ludas Matyi szöveg angolul ( Mathew the Gooseboy)egy comenius projektra scenneltük. De tele van hibákkal és MSW-ben meg sem lehet nyitni, OpenO kell hozzá. Most akkor is beszúrok ide vmit :
óf horse I want, I will buy him if you will do a trial run for mef the way I want it." t The man agreed and said, 'Tll do it!" -y "All right," says Matthew the Gooseboy. "

Sunboy 2009.12.01. 22:52:51

@SunBoy: kiszedte a speckó karikat :(
süti beállítások módosítása