Got no father

 2009.11.29. 22:25

Karácsonyi ajándékként már említettem a passportot, de  nem hittem volna hogy a sors is ennyire ellenem van. Na mindegy... ma is kipihentem magam... Meg minden szépen ki lett vasalva, majd zutty be a táskába. A finom ebéd után fájó búcsút vettem a meleg otthontól, és a puha ágyikótól. Majd egomba Erikkel jöttem és  mindent kiértékeltünk. Neki mindig nem tetszik az én elfogultságom... De ha egyszer olyan  mint egy falat kenyér :D

Majd mikor már a szobámban voltam, meghalt a gépem coolere , és kitört bennem az agyfrász. Majd félóra szerelés után működött az egész :D 

Itt egy dal a hangulatomra, a szöveg a lényeg, de a zene sem rossz :

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr351561976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása