Átkozott egy széria

 2009.11.11. 20:18

Ma megint dög álmosan keltem fel.... Fizikán tz, amit józan paraszti ésszel megoldottam, de tuti nem lesz a legjobb... Majd egy szenvedés angolon, és levélírás... Meg szavak tanulása... Edzésen majd megpusztultam... Nem volt egy jó ütésem (szerintem, mert az edző mást mondott), de nem éreztem a labdát... Megáztam mert még mindig esik az a szemét eső... Igazán előjöhetne a napocska... Holnap töridoga, amit Robika állított össze, de még ő sem tudja a "tök egyszerű kérdéseire a választ"... Erről ennyit...

Mit meg adnék ha valaki normális felvidítana... Tök palacsinta vagyok.... ( csokis :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr921518706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása