Balatoni nyáááár

 2009.08.27. 20:08

Tegnap korán reggel keltem és utam egyenesen a délibe vezetett, ahonnan Siófokra utaztam a keresztmamámhoz... Amikor megérkeztem majd leesett az álam, igaz nem egy kertes házunk van, hanem egy 7 emeletes óriási építmény az Aranyparton, melyben az 5. emeleten dupla lakás fogadott... Egy óriási (30nm-es) erkély a Balatonra, 2 fürdőszoba jacuzzival, szaunával, a legmodernebb inteligens konyhával. Nekem csak élveznem kellett a kényeztetést... Reggel elmentünk vizibiciklizni és pancsolni, csúzdázni. Ebédelni a városba mentünk, miután egy siesta, majd ismét a Balcsi következett... Vacsira pizzát ettünk, majd irány a város... Kipróbálhattam egy rozoga, de használható bicót, amivel nekiálltam hasítani a korzón, hogy szerezzek feltöltőkártyát... Közben meg halálra aggódták magukat értem, hogy milyen veszélyes is Siófok :) Este muszáj volt legalább egy üzenetet hagynom Anitánál, szegény nagyon unatkozott... 

Ma a napot egy kis parti futással kezdtem, majd reggeil után ismét vizibicikli, pancsi, stb... Ebédelni a törzshelyünkre mentünk, majd néztünk biciklit, keresztmami egyből megvett egyet és egy szuperkönnyű pumpát a röplabdához :)

Szieszta után összepakoltunk és irány Budapest... Fölmentem hozzá és megpróbáltam segíteni neki, mert a levelező rendszerével valami gond van... De munka közben haza küldött... Olyan jól esett megjönni, egyből az eltolt tv látványa fogadott... Sajna mami bepánikolt, és már darabjaira szedte volna a tv-t, mert nem tudta, hogy csak egy AV gombot kell megnyomnia... Sikerült megint összevesznünk, mert amikor mesélni akartam, akkor nem foglalkozott velem, és mikor én neki kezdtem a gépelésnek, én poénból visszaszoltam, hogy nost meg én nem érek rá...

Dejó most megyek tisztázni a szitut....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr981342657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása