Elintéztem a keresztmamival, hogy elég legyen holnap lemennem Siófokra, ami nagyon sok jóval járt... Például  a legjobb ami történhetett volna velem, az az volt hogy Anita lejött Pestre...Nagyon jól éreztem magam vele... Olyan jó volt csak úgy randomra mászkálni, és nem törődni azzal, hogy mennyi az idő és, hogy hol is vagyunk ? Az idő nagyon gyorsan elszállt, de olyan aranyos volt Anita... Szerintem ő is nagyon jól érezte magát, vagyis nagyon remélem, mert azon voltam... Már hiányzik ...

Most meg Loki meccset nézek, és valahogyan boldog vagyok.... Lehet, hogy mert vezet a Loki, de lehet, hogy az elöbbiek miatt...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr251338158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása