Reggel sikerült maminak engem egy órával hamarabb felébreszteni, majd reggelire Laza nagy örömére nem kínai, hanem pörkölt és sütemény... Közben folyamatosan ki voltunk téve nagyim kedvenc hobbyjának, a szekálásnak... Jimmyt meg is támadta egy fésüvel... De hamar eljött az idő, amikor odébb kellett állnunk... Szóval elöbb hazamentünk anyuhoz, a cuccokért, de nekem sikerült anyuval is összevesznem... Majd mikor feltettem őket a vonatra, vissza a nagyihoz... Pihentem, majd megtaláltam 2 utcával feljebb a Ts Expresszt... Bevásárolni kajával, majd vissza a TV elé...

A jó, hogy a magyar U19-es csaj kézisek EB-döntőt fog játszani a norvégok ellen, miután, ma 23-30-ra nyert az oroszok ellen :)

A rossz, hogy a Fradi 3-2-re kikapott idegenen a Vasas ellen... Ettől elszomorodtam...De tudom, hogy ha fellép, akkor majd bogárka felvidít...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr101328950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása