Megy mint a vonat...

 2009.08.13. 20:22

 

Tegnap duplán boldog voltam... Egyrészt mert bogárka majdnem dobott nekem álmában egy üres sms-t, másrészt azért mert a goldenblogon az oldanom bent van a top 100-ban !!!! Erre  itt a kép :D
 

Ma érdekes napom volt.. Nekiálltam és megcsináltam a nagymamám alblakát :) Tegnap kihívta a szerelőket, és 18000 Ft-ért csinálták volna meg.... Én kb 34 perc alatt 3-4 tollvéggel és némi trükközéssel megcsináltam, és jobb mint valaha...Igaz kaptam honoráliumot, de az bekerült a gyűjteménybe...Igen hosszú még a nyár...:)

Tegnap volt még egy magán akcióm, mégpedig hogy bogárka képét felraktam ide, hogy mások is láthassák...: http://gothart.hu/?q=node/13430

Ja ma még jártam a mammutban, találkoztam Csongor tesóval, illetve nézelődtem a hervisben...Valamint megnéztem egy gyerekkori kedvencemet a moziban a G.I.JOE-t :) Majd írok ajánlót de ma már ki vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr431307792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása