Mamám....

 2009.07.18. 19:49

A haverjaimért mit meg nem teszek...Például elmegyek velük moziba, engedem, hogy ők válasszák ki a filmet. A Franka sok mindent kihoz az embrből, de ilyen szintű elvonási tüneteket még nem tapasztaltam eddigi pályafutásom során...Brüno, avagy b###zd meg Lőrinc és Laza !!!! Kajálni a mekibe mentünk, brr, elegem van a sok műkajából, és a film után egyből hazamentem...És jött a vihar, és akkor bogárkára gondoltam, hogy hogy röpizhetet ilyenkor :) Büszke vagyok arra, hogy rá gondoltam...

Szóval jah....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr521253596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása