Vol.2.0

 2009.06.05. 20:10

 Ma egy link napom volt, szinte átaludtam a tanítást :) De megírtam a fizika javítómat, ami majd dönt, hogy hanyas leszek :) Háát, lehet hogy 1 feladatot rontottam, szóval agyő csinkve (de remélem, hogy nem....) Mi volt még ma ?? Semmi csak tanultam a memoritereket, a 10.seket, de tulajdon képpen már elegem van...

A képzeletbeli listáról, csak 1-2 füzet kiegészítés van hátra, meg a szóbeli tételek :)

Ja unalmas időmbe tovább teszteltem a BING-et, és a német szerverről már térképet is tudtam nézni, de azért Bill kitehetne egy pofásabb szoftverért, mert az IE-ben gagyi felbontással béna vezérléssel, hülyén néz ki a térkép... A videókereső meg rá van kötve a Youtubéra, és picit már szánalmas, hogy Google Inc. dolgokkal tud csak nyomulni...Hát igen még mindig azt mondom Google FOREVER !

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr541166151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása