Süt le a nyári nap sugára....

 2009.06.04. 18:54

Igen !!! Csak 19 versszakot tanultam meg a Kukorica Jancsiból, és 4 körön keresztűl végigcsináltam... És yeáááá megvan az angol évvége is :) Meg a töri esszéim is túl jók lettek :) Hát igen aki tud az tud :)

 Délután kimentem tartottam egy röpi magánedzést a starndon, tudod, tudod kell az izom !! :)

MAjd Trianon megemlékezés, majd Janival a patikába mentem, mert leégett a csöcse :) És szerváltam tök ingyen neki kenőcsöt :)

Csak egy kérdés (MTV-t nézek, és a leggazdagabb emberek lakását mutatják), minek kell a feka rappernek szolárium a házába ??? Ezek betegek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr111163903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása