Tegnap a szokásos esti örűltség volt. Szóval nem aludtunk, csak beszéltünk, beszéltünk és beszéltünk.

Ma megkaptam az angol tz javítóm, amit persze 5s lett, illetve magyaron is tovább haladtunk. Viszont a töri, aaaaz szar volt. Damján elkezdett pattogni, hogy mekkora nyomorékok vagyunk, hogy nem tanulunk szünetben, és nem néztünk át 3 leckét! Aztán kiderült, hogy ő se tudja mi van benne, mostanáig !!!!!! De azért Ő mindent megengedhet.

Egész nap a k####va KIDS miatt güriztem...Diákokat beszedtem, fénymásoltam, nyomtattam,scanneltem,dolgoztam. Az egész kimenőm erre ment el. Nameg, hogy az infó írásbelire 108 oldalt kinyomtassak!

De mikor visszaértem a suliba, a tesitanárok közölték velem, hogy Damján nem enged el ! (amit rohadtul nem értek, mert tanulmányilag, majdnem mindenkinél jobbb vagyok, javítottam sokat a félévimhez képest, nem vagyok destruktív, résztveszek a kötelező programokon/mise,kaja/, nem vagyok progresszív szabályszegő)Azzal indokolja, hogy anno beszóltam neki, és ezek szerint fáj neki az igazság. DE ÉN NEM FOGOK KÖNYÖRÖGNI ! Nem érdekel, én annyi mindent teszek/tettem ezért a koszfészekért,az osztályért (picit egoistán hangzik), meg magamnak is (nyelvvizsga,érettségi,oszt.vizsga), hogy szerintem ha nem is poénnak fogta volna fel, akkor is létezik egy olyan dolog, hogy TOLERANCIA.

És csak az dühít, hogy a fullsegg, bukásra álló, barmot elengedi, mert bepowerkedte magát !

Áááá, de egyet ígérek, ha nem megyek, akkor többet NE VÁRJON TŐLEM ( a következő fokozat a háború lesz !!!!) 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr971136002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása