Kezdem egy : Wáááá-val...Szóval kaptam egy igéretet, hogy esetleg eljönnek  Franka bál partyra...Ennek örültem, viszont megtörtént amire vártam, vagyis nem...Na mind1, szóval tegnap tudtam beszélni Sárival, viszont ő most lent van Debrecenben (???) és csak hétfőn jön fel...Én mondjuk ráérek szerdáig, de neki sulija van...Aztán meg ott van a P-Sz, amikor a KIDS miatt feljövök Pestre, de akkor sem jó neki... Rosszabb mint én szabadidőt tekintve... (ez tökre olyan mint aza Tila Tequila, ami az MTV-n megy és kb az egész háló bámulja, azt a 2.évadban is hoppon marad a csaj mert azt hiszi, hogy trend leszbinek lenni /na de most picit eltértem a témától/)

Reggel korán keltem és megcsináltam a DÖK jegyzőkönyveket, miközben 4 sörözgető/borozgató B-s röhögött a fülemben, de hogy jönnek ahhoz, hogy a mi stúdiumunkban piálnak??? Legalább az okozott csöppnyi élményt mikor mise elött bejött a Gyömbi a zuhanyba, és elkezdte kimosni a szétrókázott cuccait..

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr161124401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása