Hétfőn eléggé mozgalmas napom volt ami kedden sem hagyott alább...Megtudtam, hogy előrébb hozták az osztályzóvizsgám szerdára, valamint, hogy mehetnék taktikai menedzsernek Debrecenbe a röpicsapattal, ami azt jelentené, hogy hiányoznék péntektől...De ezt visszamondtam, mert testvérosztályozunk a Patrónával...Ott is csak a baj van! Hány fő???????? , milyen program??? , biztos????? Wááááá az őrületbekergetnek !!!! Aztán még a DÖK nevében is levelet kellett írnom az igazgatónak: Házirend módosítási javaslat az öltözködést illetően

Bár, amikor tegnap átadtam, akkor eléggé savanyú pofát vágott...És elkezdet mentegetőzni, de már előre látom, hogy nem lesz belőle semmi...Viszont kezdem magam beleélni a FrankaBál tervezésébe.Kb 300fő fölött lesz a létszám és már csomó minden megvan...Példáúl a kezdetleges plakát :

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Remélem valami hasonló lesz, mert eléggé sokat vacakoltam vele, de nekem mondjuk bejön a maga RETRO stílusával...Namegy Janit oktattam, hogyan kell használni az adatbáziskezelőt, ő meg cserében odaadta a 2007 Enterprise Office-t

Valahogy mégis hiányzik valami az életemből.....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr321079327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása