Tegnap feltöltöttem az akkumat, é selterveztem a mai napot

1.) szerezzünk be egy sövényvágót, hmm eléggé olcsón megúsztam, asszem 2lepedőből kijött a kis drogériában :D

2.) szerezzünk be 2 db negró izű rágót

3.) rakjuk rendbe magunkat !!!

4.) irány a gomba, ahol találkoztam Sárival. Azt hittem hogy kések, mert nagyon fájt a térdem, és alig tudtam járni, de egy olyan lány mint ő, mindent megér :D

5.) átvenni a jegyeket, a Boszorkány Hegy című filmre, ami utólag kissé gyerekesen aranyos volt, mixelve az elmúlt évtized kasszasikereiből (taxi,valami ufós feeling, meg pici transporters)

6.) séta beszélgetéssel a mozi elött, ls rájönni, hogy a sugárban rázz a korlát , de valami nagyon durván....

7.) élvezni a mozit ( lehet hogy volt valami, amit vártam, de ez maradjon az én kis önző egoista elvárásainak a itka :D)

8.) elkisérni Sárit a buszhoz, picit hideg volt, de nem házik az ember ilyenkor :D

9.) átadni az ajándékot amit Németországból hurcoltam, belátom a zacskós Merci nálam az ÁSZ !!! ( és most eldúdoltam: merci én ezzel mondom el, merci, hogy vagy ............)

10.) épségben hazaérni, és élvezni a pihepuha ágyat :D

Végül, remélem hogy lesz  FOLYTATÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr921065567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása