MA teljesen zizzent napom volt...

Kikaptam a matek tzm, ami jól sikerült, de akarok javítani, mert többet tudok !!!!!!!!!!

Megtudtam, hogy mi kell a 2. koméniuszos cucchoz, hát eléggé szoros lesz....15ig kell leadni, és én 12ig németben leszek..

Nameg ki kéne dolgoznom az ifótételeket is :(

Ma olyan szép napom volt..Tiszta HAPPY voltam...Sütött a nap :)

Ma délután kimentünk a városba Robival, összefutottunk Zefikével brrrrr. Utána a kis suttyó vett nekem fagyit, ami olyan bénán jött le...De azt még most sem mondta el, hogy mit akar a csajával. 

Szóval megvolt az év első FAGYIJA is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr701042602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása