Damján tegnapot ezzel a beszólással tette híressé (persze nem nekem mondta :D )...Valamint tegnap történ egy verekedős incidens Pater A. és H. Gábor között... A kiváltó ok a reggeli misén való orgonázás volt. Idő: mise alatt, helyszín : orgona karzata, elkövetett dolgok: szeműveg repítés, ökölbunyó, anyázás, orgonárol való lerántás, nagy csattanások, repülő kották, és ki-be kapcsolódó orgona. A többit már ti is ki tudjátok találni..

Ma elmaradt a 6. órám, vagyis átrakták az 5.re, mert tesin Pepéék röpizni mentek, az amatőr csapattal, amivel ki is jutottak az országosra....(csak azt nem veszi észre pepe, hogy az egészet Krisznek és nekem köszönheti, mert ő baszik bejönni a saját edzésére is !!!)Szóval olaszoztunk és feleltem, és nem tanultam semmit, és csak 4t kaptam, ami tööök jóóó :)

Anyu megint bénázik a kikérőmmel a KIE Seminarra, és damján egyre jobban menstruál...Én meg ma kijátszottam a Battlefieldet a szövetségesekkel... Ügyi vagyok nem ??

Most már tényleg csak az elismerés hiányzik az életemből...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr181038143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása