Tegnap még beköszöntek nekem, és minden jót kívántak a gerincemnek (msn) és én meg visszaszerettem....

Olyan jót aludtam, nem akartam kikelni az ágyból. De ma a suliban eleget lehetet aludni...Csudajó...Angolon meg bejelentette Cigi, hogy lesz egy nemzetközi projekt, és kellenek az emberek (de csak 15)...Szóval lesz egy dolgozat, válogatásképpen....Itt is el lehet majd jutni vhova külföldre, és ez a fontos...

Ma Damján megadta a pizza tartozását a röpi és a fizika után...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr871036010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása