Tegnap felmentünk Pestre, a Mamimhoz, Imi nálunk lakott... Voltunk Mammutban, meg a pasaréti ferenceseknél, esti misén... Utána Norbival beszélgettünk.....Végre nyert a magyar válogatot, én meg megvettem a Battlefieldet :)

Felraktak képeket a dünamiszról:

Galéria (klikk)

Van pár jó...

Ma mikor odaérkeztünk a helyszínre, tök jó pálya volt, csak az volt a baj, hogy laza volt a háló....

Na ugye ha olyan edzővel megy az ember röpiversenyre, aki nem jön be a saját edzésére, az ne várjon túl sok jót....A csapatot egyáltalán nem érdekelte a röpi, sőt csapaptnak sem volt mondható a teljesítmény....Pepének nem itt kellene jótékonykodni... Nagyon felhúzták az agyamat és most eléggé ki vagyok akadva.....Amennyi energiát Kreisz és Én befektettem az egészbe, és azt látom, hogy a többiek szarnak az egészbe.... Szóval undorító.

Viszont kaptam egy szép BRONZÉRMET ( szóval randa....)

És visszajöttem a börtönbe................

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr11033742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása