A hanyatlás még tegnap elött este kezdődött, mikor Imi ráfeküdt a kabátomra,aminek a zsebében benne volt a joghurtom, ami richtig szétfolyt ennek hatására....

Tegnap kémián felhúzta az agyam a büdös banya, majd fizikán és bioszon sem voltak cuccaim....Azt hittem, hogy a nemértem fizika után jó magyaróra jön, de nem... Csak Adrián alkotott nagyot, vagyis konkrétan az első 2,5 percben semmmit nem szónokolt (még el sem kezdte) és nem tudta leolvasni (de ezt már tényleg nem hiszem el) a vázlatából...Bioszon elkezdtüka Biokémiát, ami rossz és uncsi is...

Szóval tesin már nem voltam, mert Dumci Imivel és Robival felvitt Pestre....Hazamentem, elhozni pár nélkülözhetetlen KIE-s cuccot (füzet,nyakkendő,iránytű,stb...) Majd komoly nehézségek árán sikerült valahogyan eljutni a Szugló utcába.....Mondjuk 1 biztos, hogy vannak oloyan emberek akiknek, ha megmondom, hogy 80 trollival fogok menni, akkor nem azt válaszólja, hogy :"jó akkor kimegyek elétek, de a 82 végén száljatok fel !" wáááááááááááááá...

Viszont nagyon nagy volt a hangulat, csomó nyári és dünamiszos arcot láthattam, előjöttek a kedves emlékek......Szó ami szó egészen jókat beszélgettem mindenkivel, de pont amikor elkezdődött volna az egész érdemi része, el kellett mennünk...

Lekéstük a buszt, és 8:20-s vonatot Újpesten vártuk....Azzal vissza tudtunk jönni egomba, és a bejutást már előre lezsírozta Imi.....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr471030419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása