One way....

 2009.03.26. 20:01

Tegnap este még belepiszkált Sárika a blogomba :D, mert kihagytam egy m betűt, am meg átküldött egy nagyon nagy szem képet :D

Valami konkrétabbat, a matek tz nehéz volt, és elszúrtam, mert 2 feladatot elnéztem, ez elrontotta a kedvemet...Bónuszként Klóranyó még iratot fél csoportra !!!!!!!!!! egy cetlit (olajokból és zsírokból /felhasználás: zsíroskenyér ::D/), és még ő pampogott, hogy nem kívételezik, de az osztáy másik fele bezzeg nem írja meg !!!!!!!!!

Viszont angolból csak azért is kaptam egy 5-t mert megcsináltam a leckét :D igaz, hogy egy filmajánlót fordítottam magyarról angolra, de megérte.....

Boczi közölte, hogy lesz a spanyol lengyel tali nálunk júniusban :D 1 hetet fogok lógni a suliból !!!!!!!!!!!!!!!

Holnap megyek Pestre összeszedni néhány cuccot a német utazásra, nameg elmegyek valami ifis fogira, ahova a wolosok  {értsd: ADRI ÉS SÁRI } hívtak meg :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr511027709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása