Győzelem napja !!!!!

 2009.03.22. 16:33

 Tegnap volt a IV. Dünamisz Sportnap Budapesten, valamint egy katólikus teremfocikupa Esztergomban ( a csapat komoly hiányokkal így is 3. lett). Én a Dünamiszra mentem, elvileg röpire a Franka Esztergom színeiben, de játszottam egy meccset az Esztergom Unitedben is meg fociztam a DNS-ben Sárikámmal (nyertünk 1 meccset, és Sári lőtt egy gólt :D )és a Noname-mel amivel tovább is jutottunk, de utánna a csapat kikapot, mert párhuzamosan volt kosár (ott is a játszottam 10 percet a Nonamenél) majd röpi döntő, ezért nem tudtam ott lenni....

Összességében nagyon jó volt, a hangulat is, meg a tesóosztályos csajok nagyrésze is jól elvolt, meg a végére jöttek még szurkolni is....Anyu és Mami is eljött szurkolni nekünk, és Mami hozott 20 darab képviselőfánkot is, de a csajok nem nagyon ettek belőle, mert "csokifogadalmat" tettek........

Összsségében jól éreztem magagam, és elhatároztam, hogy jövőre is jövünk, és ha lehet akkor többen....Az egyetlen dolog amit hiányoltam a legjobb szurkoló díj volt, amit idén nem osztottak, de Juci (alias Júlia) megkapta.......Pedig Krisszel megint ordítva szurkoltunk a csajainknak !!!!!!!!!!!

Ma meg a nagyim megnyírta a hajam, és visszajöttem Egomba......

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr301018270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása