Boldog vereség......

 2009.03.20. 17:53

 Ma tök jó napom volt....A kémia felelést megúsztam, fizikán sem volt semmi, irodalmon folytattuk a szónokolást. Biosz elmaradt.... Majd irány nyerges.

Szitú a következő: napsütés, szélcsend, havazás, hóvihar, és az egész előről. Az első félidőben védtem, Laza lőtt nekem egy bombaöngólt, amit nem tudtam védeni..... Majd Gyurika megint fennragadt és a túlsúlyos csatár belőtte, mikor kimentem rá... Közben valamelyik vadbarom elkaszálta a kezemet..A második félidőt Magyarovics kezdte a kapuban.. Én 20 percig cserepadon ültem, majd bescseréltem magamat középre.....Őőőőőőőőő csak két eléggé potyagyanus gólt kaptunk........ Én meg majdnem lőttem egy gólt is, ha a kapus nem fogta volna....És megválasztottak volna a MAN OF THE MACH címre, ha végigjátszottam volna......

Szóval 4-1 ről várjuk a visszavágót kedden....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr201014734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása